کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

موضوع انشا: اینترنت

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ

به نام خدا

موضوع انشا: اینترنت چیست؟

بانام و یاد خدا انشای خود را آغاز می کنم. معلم به ما گفت در مورد اینترنت بنویسیم. من از اینترنت خیلی سرم می شود و در خانه مان اینترنت پرسرعت داریم.

اینترنت کاربرد های بسیار بسیار بسیار فراوانی دارد. مامان ,بابا, برادر و خواهر من از اینترنت خیلی استفاده می کنند. هر وقت برادرم پای اینترنت می نشیند همه اش مواظب است کسی به کامپیوتر نزدیک نشود و خیلی خیلی به حریم خصوصی اعتقاد دارد. هیچ وقت به من یاد نمی دهد که چه کار می کند، می گوید بزرگ می شوی یاد می گیری.

خواهرم همه اش به سایت های مختلف سر می زند و موقعی که پشت کامپیوتر می نشیند که تحقیقات دانشگاهی اش را انجام دهد یه حرف هایی می زند که نمی شود در انشا نوشت اما همه اش به سرعت اینترنت مربوط می شود.

ما اینترنت پرسرعت داریم ولی هر وقت می خواهم به سایت باشگاه مورد علاقه ام سربزنم باید مدتها صبر کنم، آخر پشت سر هم پیغام خطا می دهد برادرم می گوید مربوط به سرعت است و با چراغ نفتی کار می کند.

من نمی دانم حالا که برق آمده چرا کاری نمی کنند اینترنت هم برقی شود.

خواهرم می گوید کابل با کشتی قطع شده و دارند تعمیر می کنند. کاش این کشتی ها می فهمیدند ما کار داریم قبض آب،برق، گاز تلفن و ... باید اینترنتی پرداخت شود. دانشگاه ها اینترنتی ثبت نام می کنند و تازگی هر کاری می خواهی بکنی می گن از طریق سایتمان اقدام کنید، اما نمی شود.

پدرم می گوید همه تقصیر ها به گردن اینترنت ملی است و اگر راه بیفتد فاتحه اینترنت خوانده است. من نمی دانم اینترنت ملی یعنی چه اما می دانم مردن چیز بدی است خدا کند اینترنت نمیرد وگرنه من دیگرنمی توانم بازی کنم و عکس ببینم.

این بود انشای من.

  • ۹۲/۰۳/۲۷
  • آیدین

انشا

اینترنت

دیدگاه‌ها (۵)

بابا دمتون گرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم............................

ایران بین کشورای خاورمیانه پرتعدادترین کاربر اینترنتو داره. بین ۱۷۲ کشور دارنده اینترنت، در رده ۱۵۸ کشورای جهانه. یعنی ۱۴ پله با کندترین کشور فاصله داره و ۱۵۸ پله با دارنده پرسرعت ترین کشور دنیا...حالا سرعت متوسط اینترنت در جهان در حدود ۱۰ مگابایت در ثانیه ست. بین کشورای خاورمیانه ام امارات در رده ۴۰، عربستان در رده ۷۰، قطر ۸۳، بحرین ۱۲۲، سوریه ۱۵۱، اردن ۱۱۳، کویت ۱۰۰، عمان ۸۹، لبنان ۱۶۱ و عراق ۱۴۹ هستش که درمنطقه خاورمیانه که ایران از لحاظ کاربر مقام اولو داره، رده یکی مانده به آخره سرعت اینترنت در کشورای خاورمیانه و قبل از لبنانه. حالا این درحالیه که ما زودتر ازینا نت دار شدیم. و بیشتر ازشونم کاربر داریم. ولی جایگاه سرعتمون از همه نه از خیلیا پایین تره... این آمارم تا آخره سال 2011 بوده ها. آمار جدیدتر اینجاس. و خداوند ویکی پدیا را آفرید =))

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA_%D8%AF%D8%B1_%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

آخی 

عینتر نت قشنگ تره.!!!!!!!

ایران 2امین کشور خاور میانست که به اینترنت رسید و اونوقت الان سرعتش ازهمشون کمتره... :| همچین چیزیه ینی.... :|

پاسخ:
از عراق و افغانستان و ترکمنستان بیشتره.
از همشون یعنی چی!!؟؟
بله بله!
اگه اینترنت درست حسابی بود من 5 سال جوون تر بودم!!
هر وقت هم سرعتش داغون باشه میگم: «مــــــرگــــــــــ!!». انقد خوبه!! خالی میشه اصن آدم!! از کوفت هم بیشتر کیف میده! :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی