کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

این یه قانونه!

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۱۹ ب.ظ

دخترا , پسرا

هرچقدرم عاشق چاوشی و یگانه باشید،

یا حتی عاشق افتخاری و شجریان باشید،

بازم هیچ فرقی نداره!!

شب عروسیتون باید امشو شوِ شِ لیپک لی لی لونه بذارید!

این یه قانونه!

  • ۹۲/۰۴/۱۷
  • محمدرضا اکبری

دختر ها

پسرها

قانون

عشق

پسر

دختر

عروسی

شب

دیدگاه‌ها (۶)

yarom boraz june
dawsha o abjia vas amoozeshe text nevisi bian webe ma vali emsho sho shei yad nmidim.
پاسخ:
جان!؟ آموزش تکست نویسی!؟
من خودم تکست می نویسم! فقط نه وزن داره نه قافیه! بهش میگن طنز!


من نشنیدم!!!

ما تو عروسیامون همه چی گوش میدیم!!!

مخصوصا اگه مختلط باشه!!

من نشنیدم آهنگه رو!!
پاسخ:
نصف عمرت برفناست...
  • میــرزا حکیـم
  • سلام،
    بلاگ جالب(باحال)ی دارید..
    من هم تازه گی ها زده به سرم طنز بنویسم!!.. اگه وقت کردین به من هم سری بزنید.. منتظر سریال شیخ و مریدان هم هستم هـآ.. راستی با تبادل لینک موافقید یا ناموافق!

    موفق باشید،
    یاحق
    پاسخ:
    ممنون.
    سر زدم ، وبلاگ جالبی بود.
    کلا عروسی بدون آهنگ بندری نمیشه!
    پاسخ:
    آخ گفتی...
    به "بریباخ" اشاره نکردی!
    پاسخ:
    به نکته ی خوبی اشاره نمودی!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی